ارتباط با امیاتو
شما در امیاتو میتوانید حس داشتن تیم پشتیبانی قوی را تجربه کنید، زیرا ما به چیزی جز جلب رضایت و اعتماد شما فکر نمیکنیم.
شما میتوانید برای ارتباط با تیم پشتیبانی، مشاوره خرید محصول و امور توسعهدهندگان به روشهای زیر با ما در ارتباط باشید. (ساعت پاسخگویی: ۹ الی ۲۱)
یزد، خیابان چمران، کارخانه نوآوری درخشان
تهران، اشرفی اصفهانی، برج نگین رضا، واحد ۵۲۷
چرا تیکت به امیاتو؟
برای ما فروش محصول پایان کار نیست و آغاز یک تعهد به شماست. پشتیبانی در امیاتو از طریق سیستم تیکت پشتیبانی میباشد که در واقع یک درخواست پشتیبانی رسمی از سمت شما برای تیم پشتیبانی امیاتو ارسال میشود. پس از دریافت تیکت به سرعت به شما پاسخ داده خواهد شد تا مشکل شما به طور کامل رفع شود.
همراهی امیاتو
پشتیبانی و بهروزرسانی وبسایت به اندازه طراحی آن وبسایت مهم و ضروری است. شما نیاز دارید تا همواره خیالتان راحت باشد درصورت بروز هرگونه مشکل یا سوال کسی پاسخگویتان خواهد بود. در راه پر پیچ و خم طراحی و وبسایت تیم حرفه ای امیاتو همیشه همراه شماست و در سریعترین زمان، با کیفیتترین خدمات پشتیبانی وبسایت را برایتان ارائه میکند. شما همچنین میتوانید با تماس به گروه امیاتو، از مشاوره آنها در زمینه انتخاب بهترین افزونه و قالب وردپرس بهرهمند شوید.
سوالات متداول
از جمله ملاکهایی که باید در انتخاب قالب سایت به آن توجه کرد متناسب بودن قالب با کسب و کار، امکانات مورد نیاز، امکان سفارشی سازی و توسعه، پشتیبانی سریع و آپدیت منظم محصول میباشد.
- اگر محصول با نسخه جدید وردپرس یا افزونه های مهم موجود در قالب ناسازگار باشد و مشکل توسط طراح رفع نشود.
- وجود باگ اساسی در محصول که منجر به اختلال در کارکرد صحیح محصول شود و این مشکل از سمت پشتیبان قابل رفع نباشد.
- در صورتی که محصول ارائه شده با توضیحات صفحه محصول تطابق نداشته باشد.
شما می توانید تمام مشکلات مربوط به محصول خود را از طریق پروفایل کاربری> پشتیبانی> ارسال تیکت مستقیما با طراح و پشتیبان قالب مطرح نمایید.
هرگاه محصولی آپدیت شود از طریق ایمیل به خریداران آن محصول اطلاع داده میشود همچنین شما میتوانید در صفحه محصول بخش تاریخ آپدیت از آخرین تاریخ محصول مطلع شوید.
